АВТОРИЗОВАНИЙ СЕРВІСНИЙ ДИЛЕР VOLVO GROUP
+38 (066) 012-76-75 сервісне обслуговування
+38 (068) 650-70-45 продаж автозапчастин
+38 (096) 521 21 66 продаж вантажівок
+38 (056) 767-19-35 бухгалтерія
49082,м.Дніпро, вул. Полтавське Шосе, 619
ел.пошта:  info@volvotrucks.dp.ua
Головна / Новини / Безпілотний вантажний автомобіль Volvo FMX проходить випробування в шахті компанії Boliden

Безпілотний вантажний автомобіль Volvo FMX проходить випробування в шахті компанії Boliden

«Завдяки нашій співпраці з компанією Boliden, розвиток автономних транспортних засобів перейшов на новий захоплюючий етап. Це перший випадок, коли безпілотні вантажівки проходять випробування в реальних умовах під землею, і результати даного тестування роблять надзвичайно цінний внесок для однієї з наших основних місій – перетворення технічних проривів в практичні переваги для клієнтів», - пояснює Клаес Нільссон, Президент Volvo Trucks. 

Коли на початку цього року компанія Volvo Trucks розсекретила свою  автономну вантажівку Volvo FMX, вона привернула значний інтерес до галузі. Випробування та робота над проектом, частиною якого являється дана модель вантажівки, показують, що безпілотні вантажні автомобілі можуть внести вагомий вклад в підвищення продуктивності та рентабельності транспорту. Зокрема, на таких майданчиках, як шахти, порти та інші географічно важкодоступні райони, де вантажівка робить циклічні операції і легко піддається дистанційному керуванню.

Випробування на глибині 1000 метрів під землею

Тепер настав час, щоб перевірити, як ця технологія працює в реальних умовах експлуатації. Випробувальний полігон є шахтою компанії Boliden на півночі Швеції, в місті Крістінеберг. Це місце, де восени поточного року буде введено в експлуатацію перший самокерований самоскид Volvo FMX. Протягом наступного року обсяг операцій буде поступово збільшуватися, щоб задіяти в роботах ще три таких транспортних засоби.

Система заснована на стандартних компонентах

Модель вантажівки, що використовувана в шахті, є серійною будівельною вантажівкою Volvo FMX, яка при цьому оснащена новими функціональними можливостями. Крім усього іншого, новий функціонал включає в себе систему, що об'єднує датчики на основі радара і лазера. Спочатку дана система використовувалася для контролю периметра шахти і для створення карти маршруту, по якому повинна рухатися вантажівка. Зібрана інформація використовується для регулювання рульового управління, механізму перемикання передач і швидкості автомобіля. У процесі кожного нового рейсу датчики проводять безперервне сканування області навколо вантажівки, щоб в подальшому оптимізувати її роботу і рух по маршруту.

Оптимізація логістики для підвищення продуктивності

Технологія, що використовується в безпілотних вантажівках, дозволяє побудувати логістичні процеси в шахті зовсім іншим чином, ніж це відбувається зараз. Вантажні автомобілі можуть працювати в безперервному режимі, не створюючи заторів завдяки чіткому маршруту і постійній швидкості, також скорочується і час, що витрачається на вантажно-розвантажувальні операції. В ході підривних робіт водії змушені чекати, поки не буде проведена достатня вентиляція шахти, перш ніж можна вивезти з неї руду. Однак це обмеження не стосується самокерованих вантажівок. Це означає, що кожна вантажівка зможе використовуватися більш ефективно, виконуючи кілька завдань за зміну, а транспортна техніка повністю інтегрується в процес гірничодобувної промисловості. Крім цього, плавний транспортний потік і стійка швидкість сприяють зниженню рівня витрати пального і меншого зносу компонентів автомобіля.

Безпека стає головним пріоритетом

Автономна вантажівка повинна бути, щонайменше, такою ж безпечною і надійною, як і вантажний автомобіль з ручним керуванням. Якщо поруч з вантажним автомобілем виникає перешкода, він автоматично зупиняється, а транспортний центр управління отримує повідомлення про небезпеку. З шести датчиків, включених в систему, завжди є два, які контролюють периметр навколо вантажівки. У разі несправності вантажного автомобіля, їм можна дистанційно керувати з транспортного центру.

Безпілотні вантажівки - не просто самокеровані транспортні засоби

Випробування безпілотних вантажних автомобілів є одним з етапів кількох науково-дослідних і конструкторських проектів, в ході яких компанія Volvo вивчає можливості для створення більш автономної транспортної техніки. Деякі з систем, реалізованих в сучасних вантажівках Volvo, наприклад, система адаптивного круїз-контролю (ACC), розроблені з тією ж метою. Завдяки зростаючому швидкими темпами технічному прогресу, ринок все більше потребуватиме рішення, які здатні оптимізувати роботу водіїв. Наприклад, в гірничодобувній промисловості безпілотні вантажівки з часом дійсно можуть стати важливим інструментом, однак для транспортних операцій на дорогах загального користування водій буде як і раніше грати важливу роль.